اس ام اس عاشقانه پیامک رمانتیک
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 517
بازدید کل : 15736
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه




همیشه داشتن ” بهترین ها ” به آدم غرور خاصی میده ، من مغرور ترینم ، چون تو بهترینی !


&&&&&


یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره / می فرستم واسه دوستم ، که دلش مثل بهاره .

 
&&&&&

دلتنگی یعنی : دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتتو می بینی .


&&&&&

 

همیشه داشتن ” بهترین ها ” به آدم غرور خاصی میده ، من مغرور ترینم ، چون تو بهترینی !


&&&&&


یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره / می فرستم واسه دوستم ، که دلش مثل بهاره .

 
&&&&&

دلتنگی یعنی : دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتتو می بینی .


&&&&&


یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد / بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد / خداوند شب و روز تمام لحظات / پشت و پناه تو عزیزم باشد .


&&&&&


همیشه درد از دیگران است ، گاه از نبودنشان ، گاه از بودنشان !


&&&&&


لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اند و جیرجیر میکنند ، امام محکمند ، خوش به حالشان که لنگه ی همند .


&&&&&


ای ثانیه ها مرا تب آلود کنید / سرتاسر خانه را پر از عود کنید / چشمان حسود کور ، عاشق شده ام / اسفند برای دل من دود کنید .


&&&&&


گاهی ندانسته از یک نفر بتی درست میکنی ، آنقدر بزرگ که از دست ابراهیم نیز کاری بر نمی آید .


&&&&&


در نبودت شعر گل ماتم شود / قامت یاس و اقاقی خم شود / روح من هر دم تو را خواند ولی / در حضورت آتش جان کم شود .


&&&&&


از پنجره جاده را می پیمایم ، به امید آنکه تو بیایی ، با خود در اندیشه ی سلامی هستم که میخواهم تقدیمت کنم ، اما نجوایی از درونم میگوید : به چه می اندیشی ؟ به تمنای کدامین وصال این چنین بی قراری ! مسافر تو اینجاست ، میان سینه ات ، او هرگز این کلبه ی محقر را ترک نکرده .



 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, :: 22:25 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی